2010. július 27., kedd

Boldog szülinapot Dettike

Mint korábban írtam, a lányom szülinapjára sugárpasztával bevont tortát szeretem volna készíteni, amihez természetesen én készítem a fondant.
Mert ugye eredetileg (utána járásom alapján) ez a fondant.
Elmondhatom isteni lett. Nagyszerű leírást találtam Tortaimádónál, ez alapján
készítettem el. Köszönet neki.





A hozzávalók: porcukor, zselatin, glicerin, kókuszzsír (nagyon világos sütőmargarinnal helyettesítettem) , víz


nem igazán látszik, - de hát ez a jó, - ázik a zselatin lap


a glükózszirup olyan állagú, mint a méz, még a színe is hasonló



Ez pedig a végeredmény. A családnak tetszett.







Nincsenek megjegyzések:

Kevi sodrott perec

  Hetek óta vágyok egy kis hazai ízre. Most szerintem túl sokat gondolok az otthoniakra.  Ettől is lehet, hogy nehezemre esik nem gondolni a...