2010. július 14., szerda

Zöldséges csirkemell

Mindenek előtt 2 evőkanál olívaolajon megpárolok 30 dkg zöldborsót, 30 dkg karikára vágott sárgarépát, 10 dkg csiperkegombát.


Közben egy lábasban megfőzök 60 dkg csirkemellet, amihez egy nagy csokor zöld fűszert kevertem. A zöld fűszer áll petrezselyem zöld, zsálya, zeller zöld keverékéből, amit természetesen apróra vágva tettem a vízbe.

Hozzáadtam 2 babérlevelet, sót, borsot, és egy fej vöröshagymát egészben. Ezt kb. 30 perc alatt puhára főztem. azután felszeleteltem csíkokra, és hozzáadtam a már megpárolt zöldségekhez.



A húst kivettem a fűszeres főzővízből, az ételbe csak annyi került bebőle, amennyi a húson rajtamaradt.



Miután összemelegítettem a zöldségkeveréket a husival, kezdődött a fűszerezés java. 2 evőkanál szójaszósz, 1 evőkanál Worcester szósz, valamint 2,5 dl tejszín.

Főtt rizzsel tálaltam.


Úgy érzem, ez az egyik legjobb recept, amit valaha is egy újságból elkészítettem. Persze voltak már korábban is említésre méltó receptek, de bevallom őszintén, ritka alkalom, amikor a családom étkezését kockáztatom egy még nem ismert recept miatt.
Viszont ez valami fantasztikusra sikerült, és azt hiszem, ilyet máskor is készítek.








Nincsenek megjegyzések:

Kevi sodrott perec

  Hetek óta vágyok egy kis hazai ízre. Most szerintem túl sokat gondolok az otthoniakra.  Ettől is lehet, hogy nehezemre esik nem gondolni a...