2012. május 13., vasárnap

Nyiroktisztító rizskúra

Nyiroktisztító kúra, ami a köszvényeseknek, és a narancsbőrösöknek különösen ajánlható

 Egy nagyszerű rizskúráról kaptam értesítést kb 3 hete. Én végig csináltam, és nagyon sokat segített a kezemen. Tavaly nyár óta kínlódom a fájdalommal és ez alaposan lecsökkent. Ismét tudom a csuklómat fájdalom nélkül használni. Szerintem másnak is használhat, éppen ezért szeretném közreadni. Ártani semmi esetre sem árthat.
El kell mondanom, hogy én csak zöldségekkel tudtam megenni, mivel nincs jó íze a sótlan rizsnek. A zöldségeket is pároltam, hogy ne kelljen sót adnom hozzá, hogy minél inkább a természetes felé törekedjek. Őszintén be kell vallanom, hogy vacsorázni minden este vacsoráztam. De húst nem ettem.
Sok sikert !


Vegyünk 5 befőttesüveget. Tegyünk az elsőbe 3- 5 evőkanálnyi rizst, ha lehet barnát, de ha valaki nem szereti, használhat fehér rizst. Engedjünk a rizsre vizet, hagyjuk állni. Másnap vegyük elő a második üveget, tegyünk bele 3-5 evőkanálnyi rizst, engedjük fel vízzel. A következő napon a korábban beáztatott rizsről cseréljük le a vizet. Folytassuk ezt az 5. üvegig

A 6. napon főzzük meg az első adag rizst az első üvegből. Só nélkül, de bármilyen zöldséget használható ízesítésként.

Másnap a második üvegből főzzük a rizst, és így tovább. Persze a vizet minden nap cserélni kell a beáztatott rizsekről. Ha valaki bírja, akkor akár egész napi tápláléka lehet a rizs. Természetesen ez a legintenzívebb tisztítás  Persze a legnehezebb is. Akinek ez túl nehéz, válassza inkább a könnyített változatot, azaz reggel egye a rizst, 11 után ehet már bármit, csak húst nem, és ha lehet, a méreganyagoktól is amennyire tud, tartózkodjon (legfőképpen a cukortól). Ez azért könnyen kibírható, igaz? Ha nem bírjuk 5 napig a kúrát, nem baj, akkor legyen rövidebb. 

Ahány napig csináltjuk a rizskúrát, legalább annyi napig tartsunk pihenőt a kúrák között

forrás: Gyógyfűpatika





Nincsenek megjegyzések:

Kevi sodrott perec

  Hetek óta vágyok egy kis hazai ízre. Most szerintem túl sokat gondolok az otthoniakra.  Ettől is lehet, hogy nehezemre esik nem gondolni a...