2013. június 28., péntek

Megszűnik a Google Reader/Rendszeres olvasó funkció


Sajnos elég sok helyen olvastam már arról, hogy megszűnik a Google Reader/Rendszeres olvasó funkció, így elveszenek a követett blogok és a követők is! Szomorúan, de kénytelen vagyok én is komolyan venni és ehhez alkalmazkodni.
BlogLovin mellett tettem le a voksomat a helyettesítését illetően, mert amire nekem kell arra tökéletes (bár messze nem olyan kényelmes, mint a Google Reader). Ha valaki nem szimpatizál ezzel a megoldással, akkor így tudja importálni/lementeni a követett blogjai listáját, hogy exportálhassa/bemásolhassa más alkalmazásba.
Még ma döntsetek az új megoldás felől, mert hétfőn, 2013.07.01- én már nem lesz lehetőség importálásra/exportálásra és elvész a kitartóan összegyűjtögetett bloglista!
BlogLovin előnyei:
-  nem kell Facebook hozzá , de  előny, ha van.),
- át tudod importálni a Google Reader- ben követett blogjaid listáját, és ezt automatikusan felkínálj a regisztrációkor,
- gyűjthetsz vele követőket a blogodon, akik így folyamatosan nyomon tudják követni azt továbbra is,
- ha nincs blogod akkor is fel tudsz rá iratkozni,
- nem kell egyesével végigböngészned a kedvelt blogokat, mert itt egy csokorba gyűjtheted őket és rendszeresen át tudod futni a friss bejegyzéseket.
BlogLovin profil létrehozásához, a blogodon követési lehetőség alkalmazásához segítség itt és itt.
Engem  Follow Egy kanál cukor on bloglovin  tudtok követni a BlogLovin segítségével.
Hajrá !! Másoljátok ki, terjesszétek, had jusson mindenkihez el a hír !! forrás  sünitől        innen



Nincsenek megjegyzések:

Kevi sodrott perec

  Hetek óta vágyok egy kis hazai ízre. Most szerintem túl sokat gondolok az otthoniakra.  Ettől is lehet, hogy nehezemre esik nem gondolni a...