2014. március 13., csütörtök

Mindent bele- avagy a frittata






Gyors kaja ebédre, maradékok felhasználásával..

 Bekapcsoltam a sütőt, előmelegítettem 200 fokra.

 
Aközben 12 tojást felütöttem, összehabartam 1 nagy pohár tejföllel, sóztam, borsoztam, adtam hozzá kakukkfüvet, oregánót, bazsalikomot. 







Közben 15 dkg húsos szalonna zsírját kiolvasztottam, kiszedtem a sült szalonnát, kolbászkarikát sütöttem a visszamaradt zsírban, majd a kolbászt is kiszedtem, és három közepes lila hagymát egy nagy piros kápia paprikát kockára vágtam és megpároltam a szalonnás kolbászos zsírban, majd mindent egy jénaiba tettem, és a habart tojás a tetejére öntöttem.








Belemorzsoltam 15 dkg feta sajtot, a tetejére karikáztam két paradicsomot és a sütőben 35 perc alatt megsütöttem.






























Nincsenek megjegyzések:

Kevi sodrott perec

  Hetek óta vágyok egy kis hazai ízre. Most szerintem túl sokat gondolok az otthoniakra.  Ettől is lehet, hogy nehezemre esik nem gondolni a...