2014. április 27., vasárnap

Kefires pogácsa és szilvalekváros papucs









A kefir a mindennapi étkezéseink része. Naponta frissen készítem, és évek leforgása alatt még nem untunk rá. Természetesen nem állandóan fogyasztjuk.





 A tanácsok szerint 3-4 hetenként beiktatunk egy hetes pihenőt. Ilyenkor minden félébe használom, most például a pogácsa készült vele.




De szívesen habarok vele tejföl helyett, és amellett kiváló bőrápolószer. Segít eltüntetni a narancsbőrt, sőt a szeplőt, májfoltok kezelésére is kiváló




A pogácsa mellett most készült szilvalekváros papucs is.






Betartottam édesanyát tanácsát. Miután vékonyra nyújtottam kicsi négyszögletes lapokat vágtam belőle, majd 10 perc pihentetés után ismét nyújtottam rajta a s



Ekkor tettem átlósan a közepére a lekvárt, és a tészta sarkait aláhajtásnál pici tojásfehérjével megkenve ragasztottam
Mind majdnem tökéletesre sikerült. 





Nincsenek megjegyzések:

Kevi sodrott perec

  Hetek óta vágyok egy kis hazai ízre. Most szerintem túl sokat gondolok az otthoniakra.  Ettől is lehet, hogy nehezemre esik nem gondolni a...