2015. január 1., csütörtök

Visszatekintés 2014-re



Nagyon szerettem 2014-et, hiszen sok kedves emlékkel lettem gazdagabb.
2014-ben érett meg az idő, hogy komolyan a lekvárkészítésre koncentrálja, míg természetesen sok-sok kipróbált étel receptjét is megoszthattam veletek.
Ez a visszatekintés inkább képi, hiszen a legsikeresebbeket osztom ma meg veletek.
A legsikeresebbek, amiket a legtöbben megnéztetek, és talán a legtöbben készítettétek el.
Van közöttük pár olyan természethez közeli, mint a citromos fokhagyma, vagy éppenséggel a házi kovász készítése. De megtalálható az egytálétel ugyanúgy, mint a gyúrt tészta készítése.
Köszönöm mindenkinek, hogy az élete része lehettem, és remélem még nagyon sok, érdekes, izgalmas, és természetesen ízletes étel receptjével ajándékozhatlak meg benneteket.

Mindenkinek nagyon boldog, sikeres 2015-ös évet kívánok erőben, és egészségben.


















  





Nincsenek megjegyzések:

Kevi sodrott perec

  Hetek óta vágyok egy kis hazai ízre. Most szerintem túl sokat gondolok az otthoniakra.  Ettől is lehet, hogy nehezemre esik nem gondolni a...