2015. március 23., hétfő

Gyors és finom avokádós tojáskrém







Elkönyveltem magamban, hogy nem szeretem az avokádót.
Persze amikor megkóstoltam, tényleg nem ízlett hagymával, guacamole-nek elkészítve. 
Azért a férjemnek évek óta készítem, és még csak a fáradságot sem vettem, hogy utána nézzek, van-e jobb elkészítési módja is.

Gondoltam, avokádó, tojás, majonéz, só, bors rossz nem lehet, és bejött. Az egyik legfinomabb krém amit csak lehet ebből az egzotikus  gyümölcsből készíteni. Persze ízlések és pofonok.

Hozzávalók:

2 evőkanál házi majonéz 
3-4 keményre főtt tojás
1 avokádó

bors

Mindent beleteszünk egy keverőpengés robotgépbe, vagy ennek híján tegyük egy tálba, alaposan törjük össze, majd keverjük darabosan krémesre. 
Robotgépben, vagy késes aprítóban a pulzálóval keverjünk rajta párat.



Akkor jó, ha krémes, de vannak benne avokádó és tojás darabkák is. 
A sót és a borsot inkább kisebb adagokban adjuk hozzá, nehogy túl sós legyen, vagy túlborsozzuk. 
Én két csipetnyit tettem a sóból. és 3 tekerésnyit a bors őrlőből.  
Egyszerűségében rejlik finomsága.



A délelőtt sütött rozskovásszal készült fehér kenyérre kentem, és alig tudtam ellenállni, hogy másik szeletet ne készítsek magamnak.



Nincsenek megjegyzések:

Kevi sodrott perec

  Hetek óta vágyok egy kis hazai ízre. Most szerintem túl sokat gondolok az otthoniakra.  Ettől is lehet, hogy nehezemre esik nem gondolni a...