2015. május 19., kedd

Epervelő joghurthabbal





Az eper szezon az egyik legjobb dolog a világon.
Akár naponta új és újabb finomság készülhet a konyhában.
Ma egy epervelős joghurt habot készítettem, amiben a joghurtot tejszínnel dúsítottam, majd zselatint adtam hozzá, és az összeturmixolt eperrel együtt tettem kehelybe.

Hozzávalók:

6 dl joghurt
3 dl tejszín
2-3 evőkanál cukor

A joghurtban elkeverjük a cukrot, a tejszínt kemény habbá verjük, és összekeverjük. 

Eper velő

40 dkg eper
10 dkg cukor

Az epret összeturmixoljuk és a cukor olvadásáig összemelegítjük. Poharakba tesszük, és hagyjuk kihűlni. Amikor kihűltek a joghurt habot a tetejére tesszük, és a hűtőbe hagyjuk kihűlni.
Eperszeletekkel díszítjük.








Nincsenek megjegyzések:

Kevi sodrott perec

  Hetek óta vágyok egy kis hazai ízre. Most szerintem túl sokat gondolok az otthoniakra.  Ettől is lehet, hogy nehezemre esik nem gondolni a...